De Avaya 9650 IP Deskphone is bedoeld voor de moderne uitvoerende gebruiker die een verscheidenheid aan communicatiemiddelen gebruikt en waarvoor een professionele bureau telefoon nodig is.
De Avaya 9650 is ontworpen voor intensief gebruik en biedt veel functionaliteiten en is zeer duidelijk, vooral bij gebruik in combinatie met de 24-knops uitbreidingsmodule. Tot 3 modules kunnen er worden aangesloten op het Avaya Communication Manager 4. + platform. Avaya one-X ™ is bovendien ontwikkeld door gebruikers van Avaya-producten: 'gemaakt door gebruikers voor gebruikers'. Verbeterde eigendomskosten - Omdat de 9600-serie modulair gebouwd is en de software is gebaseerd op open standaarden, is het mogelijk om bestaande functies aan te passen om het gebruiksgemak en de efficiëntie over de tijd te verbeteren. Bijvoorbeeld instelbare SIP-mogelijkheden, zoals het weergeven van de beschikbaarheid van telefoonboekgebruikers, integratie met MS Outlook-kalender en aanpasbare beeldschermen.
Belangrijkste kenmerken:
Specifiek gemaakt voor navigatietelefoon gebruikers die veel inkomende oproepen beantwoorden, oproepen overdragen en de inkomende oproepen monitoren gedurende de dag
Ondersteunt de ingebouwde knopmodulefunctionaliteit om eenvoudige one-touch toegang te bieden tot overbrugde opties, snelkiesfuncties en functietoetsen - 8 fysieke toetsen met shift-opties tot 16
Via de geïntegreerde webbrowser en applicatie-interface ondersteunt de 9650 verbeterde applicaties zoals LDAP-mappen en integratie met Microsoft Outlook-kalenders
Avaya 9650 IP Deskphone specificaties:
Remanufactured product: nieuwe behuizing, nieuwe knoppen en uitgebreid getest
Stijlvol design en ongeëvenaard multifunctioneel apparaat - 8 extra functietoetsen
Intuïtieve gebruikersinterface - met grote achtergrondverlichting
Hoge resolutie monochroom display
4-weg navigatie cluster, 4 softkey's weergeven
Makkelijk te gebruiken contextgedreven menu's met aanwijzingen op het scherm
Full-duplex luidspreker en wideband audio handset
Superieure geluidskwaliteit via breedband technologie
Ideaal apparaat voor ontvangst, assistenten en call center agenten
LED-indicatoren voor status van gesprekken, voicemail (x2) en headsetactiviteit
Bericht, telefoon, contactpersonen, menu, oproeplogboek, luidspreker, mute, headset en volumeregeling